7 Kas 2020

Bilişim Teknolojileri Staj Defteri Konuları 2019-2020-2021

Bilişim Teknolojileri Alanında öğrenim gören Anadolu Teknik, Anadolu Meslek ,ve Endüstri Meslek lisesi öğrencilerinin staj defterleri için her dal için ayrı ayrı hazırlanmış staj konuları aşağıda listelenmiştir. Öğrenciler staj süresince öncelikle kendi yaptıkları iş ve işlemlerin raporlarını günlük olarakrapor kağıdına yazacaklardır. Öğrencilerin staj süresince okudukları dala ait staj planına göre ilgili aşağıdaki bilişim teknolojileri staj defteri konularını defterlerine yazabilirler.


Bilişim Teknolojileri Staj Defteri Tüm Konuları Sitemizde Mevcuttur.
stajdosyasi.com
  1. İşlemciyi ana kart üzerinde monte etmek
  2. bellek modüllerini ana kart üzerine monte etmek
  3. ana kartı kasa içerisine monte etmek
  4. genişleme yuvası kartlarını monte etmek
  5. iç donanım sürücülerini monte etmek
  6. Dış donanım birimlerinin bağlantılarını yapmak
  7. portları ana karta monte etmek
  8. bilgisayarın ilk açılışı yapmak
  9. bilgisayarın ekranlarının bağlantısını yapmak
  10. bilgisayarın yazıcılarının bağlantısını yapmak
  11. görüntü işleme cihazların bağlantısını yapmak
  12. işletmesi sisteminin yönetimini yapmak
  13. işletim sistemin bilgisayara kurmak
  14. sürücüleri ve yardımcı programları yüklemek
  15. İşletim Sisteminin denetim masasını kullanmak
  16. Bilgisayarda program yazmaya hazırlık yapmak
  17. Akış Diyagramlarını kullanmak
  18. Alt programlar ve dosyalarla Çalismaya hazirlik yapmak
  19. Veri yapilariyla program yazmaya hazirlik yapmak
  20. Temel algoritmalar yapmak
  21. Kelime İslem programini kullanmak
  22. Elektronİk hesaplama programini kullanamak
  23. Sunu programini kullanmak
  24. İnternet ve e-posta yönetİm programlarini kullanmak
  25. Açık kaynak kodlu İşletİm sİstemİnİn kurulumunu ve temel ayarlamarini
  26. Açik kaynak kodlu İşletİm sİstemİnİn araÇlarini kullanmak
  27. Açk kaynak kodlu İşletİm sİstemİnİn yönetimİni gerçekleştİrmek
  28. Ag tasarimini yapmak
  29. Bakir ag kablosu hazirlamak
  30. Lan kablolama yapmak
  31. Tcp/ip protokolünü kullanmak
  32. WEB Tarayıcıları ve Çalışması
  33. Sistem koruma yazılımlarını kullanmak
  34. Html kodları ile web sayfaları için basit işlemler
  35. Html kodları ile web sayfaları için Gelişmiş özellikler
  36. Web sayfası hazırlamak için temel işlemler yapmak
  37. Web sayfaları için tablo stil
  38. web sayfları için şablon ve çerceve işlemerini yapmak
  39. programlama için gerekli Yazılımlar
  40. Uygulama Katmanı Protokolleri Nelerdir?
  41. İşlemci Hataları ve Çözümleri
  42. Ağ Kurulumu Nasıl Yapılır ?
  43. İşlemci soğutma çeşitlerini nelerdir?
  44. sunucu guvenligini saglamak
  45. Ekran Kartı Nedir?
  46. Sosyal medyada dikkat edilmesi gereken noktalar
  47. Ağ İşletmenliği Dalı Staj Defteri Konuları
  48. Mail server kurulumu (SMTP Sunucu)
  49. Temel Mantık Devrelerini Kurmak
  50. Elektronik Tablolama Yazılımı (Microsoft Excel) Formülleri
  51. Veri tabanını oluşturmak
  52. Kontrol Deyimlerini Kullanmak (İf-Else)
  53. VeriTabanı Tasarımı Yapmak-1
  54. Kablosuz Ortam Bağlantılarını Yapmak
  55. Wan Elemanlarının Bağlantılarını Yapmak
  56. Temel Mantık Devrelerini Kurmak
  57. Elektronik Tablolama Yazılımı (Microsoft Excel) Örnekleri
  58. Bilgisayar Programcılığı Staj Defteri
  59. Yönlendirme Şeklini Belirlemek
  60. Web sayfaları için animasyonlar hazırlamak
  61. Kullanıcı Etkileşimli Web Formu Uygulamaları Yapmak
  62. RJ45 -Ağ Kablolama Yapmak
  63. Temel Mantık Devrelerini Kurmak
  64. Kesintisiz Güç Kaynakları ( UPS ) Nedir?
  65. BIOS Nasıl Sıfırlanır?
  66. Ping Komutu Kullanımı
  67. Programa Temelleri - Değişken Tanımlama ve İsimlendirme Kuralları
  68. Programa Temelleri - C# Değişken Türleri
  69. Programa Temelleri - Basit Örnekler
  70. Programa Temelleri - if-Else Örnekleri
  71. Nitelikli Lehim Yapmak Ve Baskı Devre Hazırlamak
  72. Norm yazı ve çizim uygulamaları yapmak
  73. Güç Kaynağı Nedir? (Power Supply)
  74. SQL 1 - SQL Komutları Kullanımı
  75. Disk Birleştirme Nedir, Ne işe Yarar?
  76. Erişim Kontrol Listelerini Yönetmek
  77. Ağ İşletmenliği Staj Defteri Konuları
  78. Veri Tabanı Staj Defteri Konuları
  79. Web Programcılığı Staj Defteri Konuları
  80. Bilgisayarda Yüksek Ses Nasıl Azalır?
  81. NAS (Ağa Bağlı Depolama) Nedir?
  82. Bulut Bilişim(Cloud Computing) Nedir?
  83. Statik IP Adresleme
  84. DHCP ile IP Adresleme
  85. İşletim Sisteminin Temel Özellikleri Nelerdir?
  86. NIC (Ağ Kartı) Nedir?
  87. Windows 10 İçin Basit Güvenlik İpuçları
  88. Ses Kartını Anakart Üzerine Monte Etme
  89. Bilgisayarda Eksik Driverleri Yükleme
  90. Sunucu Rollerini Kurmak ve Yönetmek
  91. Diğer Ağ Cihazlarına Bağlanmak
  92. Yönlendirici Yazılımını Kullanmak
  93. Web Ortamı İçin Animasyon Hazırlayabilmek
  94. Ağ veritabanı yönetimini sağlama 
  95. Nesne tabanlı programlama ortamını kullanarak kod yazma 
  96. Nesne tabanlı programlama ortamında metot kullanma 
  97. Nesne tabanlı programlama ortamında karar ve kontrol yapılarını kullanma 
  98. Nesne tabanlı programlama ortamında sınıf oluşturma 
  99. Nesne tabanlı programlama ortamında değer ve başvuru tipinde değişkenler kullanma 
  100. Nesne tabanlı programlama ortamında strack kullanma 
  101. Nesne tabanlı programlama ortamında dizileri kullanma 
  102. Nesne tabanlı programlama ortamında arayüz tasarlama 
  103. Nesne tabanlı programlama ortamında bileşen oluşturma 
  104. Nesne tabanlı programlama ortamında olayları yönetebilme 
  105. Nesne tabanlı programlama ortamında Windows uygulamaları oluşturama 
  106. Nesne tabanlı programlama ortamında veritabanlarını yönetebilme 
  107. Nesne tabanlı programlama ortamında Web uygulamaları oluşturma 
  108. Nesne tabanlı programlama ortamında projeler için setup oluşturabilme 
  109. Donanım birimlerinin yabancı dildeki karşılıklarını kullanabilme 
  110. Yazılım ve ağ kavramlarının yabancı dildeki karşılıklarını kullanabilme 
  111. Bir Sınıfı Kullanmak
  112. Static Metotları Kullanmak
  113. Veri Türü Değişkenlerini Kullanmak
  114. Ref Ve Out Parametrelerini Kullanmak
  115. Kutulama Yapmak
  116. Numaralandırmalarla (Enum) Çalışmak
  117. Yapılarla (Struct) Çalışmak
  118. Dizileri Kullanmak
  119. Koleksiyon Sınıfları Kullanmak
  120. Parametre Dizilerini Kullanmak
  121. Normalizasyon Yapmak
  122. Veri Tabanı Araçlarının Kurulumunu Yapmak
  123. Tabloları Oluşturmak Ve Özelliklerini Belirlemek
  124. Sorgu Oluşturmak Ve Çeşitlerini Kullanmak
  125. İlişkili Tablolar İle Sorgu Hazırlamak
  126. Veri İşleme (Dml) Sorgularını Kullanmak
  127. Katılımı Kullanmak
  128. Arayüzleri Kullanmak
  129. CMD ile Ağ Sürücüsü oluşturma

Diğer Tüm Konulara Arama Yaparak Ulaşabilirsiniz.





web staj, staj defteri örneği,staj dosyası örneği,staj dosyası örnekleri,staj dosyası,staj defteri,staj yerleri,staj başvurusu,stajyer,staj dosyası,staj defteri,staj başvurusu,staj yerleri,staj defterbilgisayar programcılığı staj defteri i örneği,staj raporu,stajyer,stajdosyasi.com

68 yorum:

  1. bunların hepsini e-posta ile atablrmsn ?

    YanıtlaSil
  2. açık kaynak kodlu işletim sisteminin kurulumunu ve temel ayarlarını yapmak ve diğer iki konu hakında yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dostum acık kaynak icin pegasus kurulumu yapman lazım

      Sil
  3. banada hepsini e-posta ile atabilir misin?

    YanıtlaSil
  4. banada hepsini e-posta ile atabilir misin ? vbaskani23@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. merhabalar eposta olarak gönderebilirmisiniz rica etsem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konuların tamamı sitemizde mevcuttur. Eğer konularınız farklı ise bizimle paylaşabilirsiniz.

      Sil
    2. https://hizliresim.com/LvgnB0

      Sil
  6. Daha da cogaltabilirmisiniz 8 aylık staj dosyasına bunlar yetmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Staj defteri konularınız varsa bizimle paylaşmanız durumunda siteye eklenecektir.

      Sil
    2. http://i.hizliresim.com/l38PXg.jpg

      Sil
    3. Göndermiş olduğunuz konular en kısa sürede sitemize eklenecektir.

      Sil
    4. Bana acil yardım lazım bana ulaşırmısınız lütfen

      Sil
    5. deniztorunogullari@icloud.com dosayı yetiştirmem lazım ve konular uyuşmuyor

      Sil
  7. Staj dosyası kurşun kalemle yazılabilir mi yoksa tükenmez kalem şart mı? Dosyada belirtmemişler size sorayım dedim.

    YanıtlaSil
  8. merhaba lütfen bunları e postama yollarmısınız 2 haftam var lütfen..
    emrednz36@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    Öncelikle yapmış olduğunuz paylaşım ve içerikler için çok teşekkür ediyorum. Sormak istediğin bir soru var. Ben de bilişim teknolojileri Veri tabanı programcılığı öğrencisiyim ve staj yapıyorum. Bugün itibariyle staj dosyamı aldım ve doldurmaya başlayacağım. Bu konular üzerinden gitmeye karar verdim. Ama stajımı bilişim teknolojileri ile alakasız bir bölüm de yapmak zorunda kaldığım için staj dosyasını nasıl doldururum bilemedim. Kendimce bir şeyler uydurup, konu sıralamasına göre gitmeli miyim ? Sizce !

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Bazı Konular Yok Onlarıda Paylaşabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  11. abi staj dosyasının dolu halini atabilirmisin
    pc.asdd@gmail.com bu adrese atarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Merhaba rica etsem banada atarmısınız biraz acil olursa sevinirim staj dosyanısı teslim etmek için sürem çok az kaldı :) şimdiden teşekkür ederim muhammetali2552@hotmail.com bu e postaya atarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. attılarsa banada atarmısın mertcatili@gmail.com

      Sil
  13. Selamun Aleyküm Abicim Şu Konular Eksik Tamamlıyabilirmisiniz?

    https://i.hizliresim.com/BLmyQM.jpg

    YanıtlaSil
  14. bana atar mısınız girl.buse@outlook.com

    YanıtlaSil
  15. staj deferini 1. sahıştan doldurmayacakmıyız örneğin; işlemciyi taktım. çentikleri kapattım daha sonra işlemci üzerine mercimek büyüklüğünde macun sürdüm. Böyle mi olması lazım yoksa sizin yaptığınız gibi yapsak olur mu ?

    YanıtlaSil
  16. Merhabalar efendim ben bilişim bölümünden web tasarımcısı bölümündeyim staj yerimde farklı bi yer oldugundan dtaj defterimi mecbur burdan doldurmam lazım bu konulardan yararlansam olur mu yoksa başka önereceginiz konularınız varmı rica ediyorum yardım edin lütfen🙏

    YanıtlaSil
  17. Hastanede danısmanlıkta fıs kesiyom staj defterı mı nasıl doldurayım

    YanıtlaSil
  18. Merhaba benim e postama
    Atabilirmisiniz bunları bilişim wep programcılığı öğrencisiyim de bugün staj günüm ve staj defteri tutmamız lazim

    YanıtlaSil
  19. staj deferini 1. sahıştan doldurmayacakmıyız örneğin; işlemciyi taktım. çentikleri kapattım daha sonra işlemci üzerine mercimek büyüklüğünde macun sürdüm. Böyle mi olması lazım yoksa sizin yazdığınız gibi yapsak olur mu ?

    YanıtlaSil
  20. Wan Cihazları ve yapılandırma konusunu yazar mısın?

    YanıtlaSil
  21. İUMTAL BİLİŞİM BURDAMI XDE(METİN XDE DİYORUM KİM OLDUĞUMU ANLARSIN :d)

    YanıtlaSil
  22. Benim Adım Hamsi TAliplerimi bekliyorum

    YanıtlaSil
  23. Sayenizde staj defterimi doldurdum sagolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doldurduğunuz staj defterine ulaşma şansım var mı acaba ? son sınıf öğrencisiyim hastalıktan dolayı staja gidemiyorum ve zor durumdayım doldurmam gerekiyor staj defterini bana yardımcı olursanız çok sevinirim zeynepmelekkuzey@gmail.com buraya gönderirseniz çok minnettar kalırım size.

      Sil
    2. Merhaba bende aynı sorundan yaşıyorum, eğer doldurduğunuz staj defteri duruyorsa bana gönderebilir misiniz. Gmailim cihatcihat777@gmail.com

      Sil
  24. bilişim teknolojileri dalları hakkında bilgi bulamadım. Yardımcı olur musunuz???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hangi konu/dal hakkinda bilgi istiyorsunuz?

      Sil
    2. veritabanı dalı ile ilgili

      Sil
    3. Yakında sitemize eklenecektir. Takipte kalin.

      Sil
  25. SELAMLAR SİTENİZDE MEVCUT OLMAYAN KONULAR VAR, BENİM KONULARIMDA BUNLAR EKLERSENİZ SEVİNİRİM https://i.hizliresim.com/r05037.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirtiğiniz Konular Yakında sitemize eklenecektir. Takipte kalın.

      Sil
  26. https://i.hizliresim.com/r05037.jpg BUNLARI EKLER MİSİNİİZZ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belirtiğiniz Konular Yakında sitemize eklenecektir. Takipte kalın.

      Sil
  27. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. acaba iç donanım birimleri konusunu eklemenizde mümkün mü? acil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.stajdosyasi.com/2016/03/ic-donanm-suruculerini-monte-etmek.html

      Sil
    2. Siteye ulasilamiyor diyor

      Sil
    3. bunlar lise için uygun mu yoksa değilmi

      Sil
  29. peki bunlar lise için mi yoksa üniversite

    YanıtlaSil
  30. acıktan lise okuyorum devlet kurumunda bilgisayar stajı yapıyorum staj defteri ile bilgi verebilirmisin

    YanıtlaSil
  31. Abi staj dosyasının dolu halini mahirkoska2014@gmail.com bu hesaba atabilirmisin

    YanıtlaSil
  32. bu konulara bakıp siteye ekleyebilir misiniz lütfen çok acil yetiştirmem lazım da
    https://i.hizliresim.com/nPCpGv.jpg
    https://i.hizliresim.com/LqlcgH.jpg
    https://i.hizliresim.com/TGEvZk.jpg

    YanıtlaSil
  33. bilgisayar programcılıgı okuyorum staj defteri yazan varsa benimle iletişime geçebilir mi?
    ahmetselcuk9083@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Açık Kaynak İşletim Sistemi Kullanımı
    Açık Kaynak Kodla Temel Uygulamalar
    Açık Kaynak Kodla Form İşlemleri ve Oturum Yönetimi

    YanıtlaSil
  35. Resimlerle Web Araçları Hazırlama
    Animasyon Temelleri
    Html Ile Basit Web İşlemler
    Html Ile Gelişmiş Web İşlemleri
    Stil Şablonu (Css)
    Betik dili (Javascript)
    Etkileşimli Web Uygulamalarına Giriş
    Etkileşimli Web Uygulamaları İçin Temel İşlemler
    Etkileşimli Web Uygulamalarında VeriTabanı İşlemleri
    Açık Kaynak İşletim Sistemi Kurulumu

    YanıtlaSil
  36. Bana da e-posta olarak atabilir misiniz rica etsem elifcakir802@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. açık kaynak kodlu işletim sisteminin araçlarını kullanmak ilgili yazıyı bu e-postaya atabilirmisiniz? atesruzgar206@gmail.com

    YanıtlaSil
  38. açık kaynak kodlu işletim sisteminin kurulumunu ve temel ayarlarını yapmak ve diğer iki konu hakında yardımcı olabilirmisiniz? yada bana 2 sini bana e-posta atarsanız sevinirim atesruzgar206@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Hepsini e posta olarak atabilir misiniz

    YanıtlaSil
  40. Hepsini eposta ile atabilir misiniz?
    canylmz465@gmail.com

    YanıtlaSil
  41. 2023e göre daha güncel konular eklenebilirmi veya bu konuların daha güncel hali başka bir sitede varmı acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulabildinizmi hocam 2023 için staj dosyasını

      Sil
    2. bulduysanız bana mail atabilir misiniz igokgun@gmail.com

      Sil